OK dus niet alles zomaar overzetten van /gevelrenovatie naar homepage (waarvan ik de naam ook ga veranderen), en de pagina /gevelrenovatie ook behouden.
Maar ik ga toch die content (metatitel…) van die homepage onder handen moeten nemen.
Ik heb in elk geval een duidelijker idee nu, ik moet idd mikken op de “homepage”.
Zou een nieuwsbrief kunnen helpen om het binnenhalen van opdrachten te verhogen voor mijn klant?
Mijn klant zou dan bv. foto’s van realisaties kunnen mailen of informatie over de vlaamse renovatiepremie.
Echter ik betwijfel of dit veel effect zal hebben.
Er zal altijd een bepaalde periode tussen het inschrijven en ontvangen van de NB liggen.
Tegen dan zullen de meeste al beslist hebben.
En een gevelreiniging-renovatie doe je mss eenmaal in 20 jaar.
Bedoeling is dat mogelijke klanten contact opnemen om een offerte te laten maken.
Mss moet hen op een gebruiksvriendelijke manier de mogelijkheid geboden worden om hen te contacteren voor een offerte.
Met bv. de tekst
Ja, neem contact met mij op voor informatie en/of een offerte
Met dan een veld waarbij ze 3 velden moeten invullen: naam, e-mailadres en tel.nr.
ik zou het niet te moeilijk maken.
Waarom heb je verschillende sites en domeinen nodig voor?
Gaat het allemaal over eenzelfde/gelijkaardig onderwerp?
Indien ja zou ik toch alles op 1 website plaatsen.
Onderzoek 1st op welke zoekwoorden je wil teruggevonden worden.
Maak daarna voor ieder zw een landingspagina.
Zorg dat er deftige content op die landingspagina staat.
Maak alles overzichtelijk, en doe daarna aan linkbuilding.
Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie
De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies" om u de beste surfervaring te geven. Als u doorgaat met het gebruik van deze website zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen, of u klikt hieronder op "Accepteren" dan bent u akkoord met deze instellingen. Privacy verklaring.