Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Beste Alain,
Dank voor jouw reactie. In de structuur van de webshop (categorieën/subcategorieën) heb ik al dat sowieso in opgenomen echter wil ik meer teksten/pagina’s erom gaan creëren. Ik denk namelijk hoe meer content des te beter ik kan scoren in Google over dat onderwerp of zoekwoord. Dus hoe meer content over bijv. stoelen des te beter dat ik gevonden kan worden op den duur of werkt dat niet zo in praktijk.
We pakken bijv. stoelen weer als voorbeeld. Dan wil ik bijv. de volgende pagina aanmaken en deze voorzien van links zodat een klant kan doorklikken naar de categoriepagina. Deze pagina’s worden aangemaakt omdat ik deze pagina’s van meer teksten kan voorzien dan bijv. een categorieën of subcategorieën.
http://www.mijnwebshop.nl/buitenstoelen (Op deze pagina staan bijv. links waar een bezoeker op kan klikken die doorlinken naar de categoriepagina’s waar de bezoeker kan bestellen)
http://www.mijnwebshop.nl/bureaustoel
http://www.mijnwebshop.nl/draaistoel
http://www.mijnwebshop.nl/tuinstoelen
http://www.mijnwebshop.nl/kantinestoelen
http://www.mijnwebshop.nl/barkrukken
http://www.mijnwebshop.nl/houtenstoelenEtc etc.
Op deze pagina’s kan men dan bijv. relevante informatie vinden over bijv. materiaal, kwaliteit, bijv., montage, inrichting tips, etc etc. Echt informatieve pagina’s. Maar deze pagina’s worden met het oog ook gemaakt voor de zoekmachines om beter te scoren. Dus de hoofdzoekwoord en gerelateerde zoekwoorden.
Ook zullen op deze pagina’s links komen waarop de bezoeker kan klikken en op de desbetreffende categoriepagina of andere pagina uitkomt.
Daarom was mijn vraag zijn dit ook een vorm van doorway-pagina’s of juist niet en kan dit gewoon. Uiteraard met de vraag dat wat ik wil gaan doen of dit wel effectief is. Of is het misschien alleen verstandiger om het bij categorieën/subcategorieën te laten en deze pagina alleen te optimaliseren?
-
AuteurBerichten