Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Dan zou ik ermee doorgaan, of een test doen met een kleinere site. Het risico dat het niets wordt lijkt me te groot op dit moment.
Heb je een positieve ROI voor Adwords in de UK? Oftewel leveren de clicks je meer op dan ze je kosten?
11 november 2009 om 8:15 am In reactie op: Belangrijke update Google algoritmes (Google caffeine) #21364Update! Google Caffeine is nu offline: Thank you!
Matt Cutts schrijft op zijn weblog dat Caffeine na de vakantie periode uitgerold zal worden. Beginnend met 1 datacenter en dan meer, meer en meer. Ervaring leert dat het dan nog wel tot het voorjaar kan duren voordat de update Nederland bereikt.
Macht corrumpeert altijd
– Lord Acton / Hans TeeuwenEr is hier veel discussie over, bijvoorbeeld op: How Google AdWords Ads Manipulate Google’s Organic Search Results | SEO Book.com (Aaron Wall, 2006)
We zijn er hier nog niet helemaal over uit. Je kunt 3 dingen doen:
-
[*]Klagen bij Google
[*]Stoppen met Adwords
[*]Het beste er van proberen te maken in deze gecorrumpeerde wereldMaar serieus, we zouden natuurlijk moeten kijken naar je .fr domein. Hier ligt de sleutel! Is de markt hier minder ontwikkeld? Zijn er minder concurrenten? Heb je meer inkomende links op dit domein?
Hier kunnen veel redenen voor zijn. Om welke pagina gaat het?
Leonard dat klopt. Een goed voorbeeld is bijvoorbeeld:
Lijnrecht | Reclamebureau Hengelo
Lijnrecht | Reclamebureau Enschedebij voorkeur met het woord bingo er vaak in
Ik ben het hier niet mee eens. We gaan dan weer terug naar en dit heeft nauwelijks waarde bij het verhogen van online vindbaarheid. Keyword density wordt vooral door matige SEO bedrijven misbruikt om hun sales pitch op te leuken.
Is dat zo GoalGorilla? Ja, dat is zo. Jullie willen referenties en bewijs? Jullie krijgen referenties en bewijs:
Eenvoudige uitleg waarom keyword density geen nuttige meetwaarde is:
How Search Really Works: The Keyword Density Myth | Search Engine People BlogTientallen experts leggen uit waarom keyword density een mythe is:
Keyword Density | HoboPittige, wiskunde uitleg waarom keyword density niet geschikt is voor het meten van de relevantie van een tekst (voor een bepaald onderwerp) ten opzichte van een index:
The Keyword Density of Non-Sense by Dr. E. Garcia.OK?
Ik zou geen extra content toevoegen op je homepage. Dit gaat je echt niet helpen. Doe een trefwoordonderzoek en maak goede landingspagina’s of begin een blog. Hier is goede copywriting (en SEO) wel op zijn plaats.
Het W3C zegt over de H1 tag:
Unlike the title, this element can include links, emphasis and other HTML phrase elements.
Bij HTML phrase elements staat deze link: Paragraphs, Lines, and Phrases
Mijn gevoel zegt dat het IMG element hier niet onder valt… experts?
Maar…. dat maakt voor mijn advies niets uit. Want je wilt de H1 gebruiken (neem ik aan) om je pagina zoekmachine vriendelijker in te richten?
Zoekmachines lezen (nog) geen plaatjes, ze kunnen niet zien wat er op je plaatje staat. Met een ALT tag kun je hier iets over zeggen, maar om het onderwerp van je pagina weer te geven raad ik heel sterk aan gewoon tekst te gebruiken.
Dat jullie hele website uit plaatjes bestaat is vanuit zoekmachine optimalisatie oogpunt niet goed.
Er zijn verschillende technieken om dit te overkomen, zo kun je bijvoorbeeld met CSS de H1 tag een background meegeven. Zo heb je toch het gevoel van een plaatje, maar wel met tekst!Succes!
“online bingo spelen” is om veel redenen makkelijker mee te scoren. Ten eerst bestaat het uit 3 trefwoorden ipv 1 of 2. Ten tweede heb je met je genoemde trefwoorden concurrentie van alle websites in het Engels. En dat zijn er nogal wat. Daarnaast staat dit trefwoord exact zo in de title van je frontpage. Hier hecht Google waarde aan. Gewoon laten staan dus.
Op “online bingo” sta je nummer #296. Je hebt dus wel een positie. De meeste positie checkers gaan niet zover. Tip: zet zoekresultaten op 100 per pagina en dan gewoon zoeken naar je site met Ctrl + F. Op “bingo” sta je misschien wel ergens in de top 1000. Ik heb niet gekeken.
Vergeet de trefwoorden ‘online bingo’ en ‘bingo’ hier heb je massive concurrentie op. Heb je al een goed trefwoord onderzoek gedaan? Gebruik je Analytics data en gebruik dit als basis. Als je echt op deze trefwoorden wilt gaan scoren zul je een zeer grote linkbuilding campagne moeten gaan starten.
Waarom redirect je je homepage naar:
http://www.bingobingo.nl/bingobingonl/bingo/h ome/
?
Overigens vind ik het lettertype wel erg klein op je website en je front page erg druk. Denk aan je doelgroep dat is volgens mij niet de TMF generatie…
ja of “in” helemaal weglaten want filtert Google er toch uit..
Gouwe handel, dat kopieren in Soest (Volgens Google is het Wereldwijd maandelijks zoekvolume naar “kopieren in Soest” zo’n 12 zoekers.)
Okay dus voor interne linking is het gebruik van de volledige domeinnaam + pagina het beste.
Ja, dit kan ook niet anders. Tenzij je naar je homepage wilt linken en dan gebruik je zoal SeoGuru al aangeeft alleen voor WELKOM BIJ HET DOMEINNAAMDEBAT (dus zonder index.html etc.)
301 zijn vast wel goede tutorials voor te vinden.
En ik mag ook geen link in mijn handtekening! Schande! 😀
Hehe Alain vind blijkbaar van niet :p
BB code url is not allowed.
1. Vreemd dat Google dit niet verbeterd in Quiche Lorraine. Een woord verkeerd spellen kan veel opleveren (denk aan buro ipv bureau), maar de zoekvolumes zullen een stuk lager zijn. Google zal vaak verbeteringen geven, dus verwacht niet veel bezoekers op dit soort trefwoorden.
Het eerste resultaat is een “leeg” zoek resultaat bij een site:
kisch lorraine Recipes at Epicurious.comKlopt ik verwacht echter een heel hoog weigeringspercentage, 99% ofzo..
Aangezien wij ook een zoekmachine op onze site hebben staan is het zeker een optie om deze zoekresultaten van deze zoekmachine open te zetten via een lange lijst met zoek opdrachten. Is dit SPAM?
Wat zijn deze zoekresultaten? Zijn dit niet gewoon pagina’s die sowieso wel te bereiken zijn. In dat geval zouden ze al geïndexeerd moeten zijn en ga je met deze pagina’s de concurrentie aan.
Ik krijg het gevoel dat je erg gefixeerd bent op bezoekersaantallen, maar bekijk eens goed wat een zoekresultaat een bezoekers vanuit een zoekmachine voor meerwaarde geeft en of er niet een meer natuurlijke mogelijkheid is om te scoren op de trefwoorden van je website.
Ik heb nooit begrepen waarom Google hier veel waarde aan zou hechten. Vroeger was content hoog in de broncode wellicht een teken dat bezoekers ook daadwerkelijk deze content te zien zouden krijgen. Een reden dus voor Google op de pagina beter te waarderen. Maar tegenwoordig zou het dus betekenen dat bovenstaande trucjes nodig zijn om beter te scoren terwijl het 0,0 waarde toevoegt voor de gebruiker. Er zijn zoveel websites die dit niet doen. Is hier misschien ergens een case van?
Wellicht kan iemand mij verlichten?! :rolleyes:
@mvdgeijn, en hoe krijg je die link in je handtekening? -
AuteurBerichten