Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Bedankt!
Ik vindt ’t toch vreemd dat een pagina die niet wordt geindexeerd linkwaarde mee krijgt.
Het zou handiger zijn als je bij gebruik van zulke paginas niet naar je links hoeft te kijken.
Maar dan blijf ik die gevalletjes gewoon van een rel=”nofollow” voorzien.Als die software het domein waar ie heen linkt vergelijkt met het domein dat terug linkt valt er niet veel meer te trucken denk ik. :confused:
Ik heb er eigenlijk geen ervaring mee maar ’t lijkt me niet dat je de reguliere Googlebot de toegang tot die mobile map moet ontzeggen.
Wel is belangrijk dat je een mobiele doctyp gebruikt. En nog wat andere zaken die je hier kunt lezen.
Ik heb geen verstand van seo vriendelijke webshops maar zie wel dat je vraag al eens voorbij gekomen is. Zie SEO friendly webshop.
Als ik moet gokken zou ik zeggen dat geen enkele shop software echt seo vriendelijk is totdat je de seo plugins of modules ervoor installeert. Zo is het met andere cmsen meestal ook. Uitzonderingen daargelaten…
Lijkt of de htaccess boven die sitemap gaat want ik had het gewoon geprobeerd met /index.php in de sitemap. En hij staat nu ook gewoon goed geïndexeerd; De voorpagina als eerste resultaat met domeinnaam/ . zie
Bedankt voor de tip over webmastertools “Indienen bij index” had ik nog niet eens gezien.
Voor wat het waard is… Mijn ervaring is dat 1 woord beter scoort dan losse woorden met streepjes.
Wat je moet kiezen hangt vaak wel af van of de aan elkaar geschreven woorden duidelijk van elkaar te onderscheiden zijn voor je bezoekers. Bijvoorbeeld je hebt een woord wat eindigt met een i en een woord dat begint met een i. Dan kan een streepje ertussen de zaak een stuk duidelijker maken. En dat is dan net weer even iets belangrijker.Dat is natuurlijk een optie en ook de goedkoopste manier.
En als het een naam is die overal al geclaimd is dan moet je wel.Misschien kijk ik als vergelijking naar te grote namen zoals nestle, shell, mc Donalds en de automerken.Je ziet daar dat ze gewoon de extensies van de landen gebruiken.
a. is dat vertrouwder voor de bezoekers en
b. een extensie van het land scoort gewoon het beste in dat land mits je ook gericht links regelt in dat land. Misschien is het voor MKB te hoog gegrepen en is het voor een klein bedrijf niet echt de moeite.Edit: Ik zie net een artikel over meertalige websites. De locatie van de server kun je ook nog rekening mee houden.
Als je 4000 artikelen in 8 categorieën zet zoeken mensen zich de rambam op je site.
Doe zoals bol.com en maak voldoende categorieën.Ik denk dat webdesign ietsjes minder zal gaan scoren maar misschien is het uiteindelijke voordeel wel groter omdat je je andere site ook een boost geeft. Dus gewoon proberen zou ik zeggen. Je kunt het altijd nog terugdraaien.
Ik zou voor ieder land een andere extensie nemen en op de .com de shop zetten.
Dan heb je iig. geen duplicate content.
Nadeel is dat het natuurlijk wel een beetje vreemd is voor een duitser als ie iets
wil kopen dat ie op een engelse shop terecht komt.De productpagina’s ook vertalen en voor ieder land een eigen site bouwen is de beste optie.
Average spending time is weer zo’n wazige maatregel. Kan me er wel iets bij voorstellen als het gaat om sites waar mensen binnen 2 seconden weg klikken. Maar na 1 minuut zegt het helemaal niks meer over de kwaliteit van de site.
Als je je site vol met filmpjes zet blijven mensen veel langer hangen maar wat zegt dit??Een goede do-follow link heeft veel meer impact dan de tijd die een bezoeker besteed op je site. Dus als je kunt kiezen tussen een nofollow en een gevolgde link zou ik voor de laatste gaan. Tenzij de nofollow link natuurlijk heel wat bezoekers oplevert.
Zo min mogelijk nofollow binnen je eigen pagina’s zegt Matt
Lees je 2e en 3e regel eens door dat klopt niet wat je zegt.
Van zonder naar met www moet idd met htaccess. En volgens mij moet dat ook gewoon werken bij jou hosting. (Exonet als ik het goed heb). Wel een .htaccess gebruiken met een punt ervoor dus.
RewriteEngine on Options +FollowSymlinks rewritecond %{http_host} ^website.nl [nc] rewriterule ^(.*)$ http://www.website.nl/$1 [r=301,nc]
Als dat niet werkt bij jou dan kun je in Google Webmastertools nog allebei de versies aanmelden, verifiëren en instellen welke Google moet gebruiken.
Meta refresh moet je eigenlijk zien als laatste redmiddel als er helemaal niks anders werkt.
Geen idee waar je deze code hebt gevonden maar ik denk niet dat je daar iets aan zult hebben.
Zo te zien werkt de redirect die je nu gebruikt prima dus ik zou ’t zo laten.
Hóe je redirect maakt nu toch geen bal uit omdat je totaal geen links of pagerank hebt op je oude domein.Die html meta refresh is gewoon ook een redirect alleen die geeft geen paginawaarde door.
Ik zal vast een linkje maken voor de Frankrijk gangers die Franse producten willen kopen
Dan heb je er al 1:)Edit: een pagina hoort officieel 1x een H1 tag te hebben er staan er een stuk of 4
’t Is een beetje raden zonder url. Heb je überhaupt wel backlinks naar je site anders kan het ook lang duren voor Google weer eens langs komt.
Misschien helpt een .xml sitemap als je die bij webmastertools aangeeft.Is de datum in de cache van je huidige pagina’s dezelfde als toen je die site online zette zonder de betrokken pagina’s?? Zo ja dan is ie gewoon pas 1x langs geweest en is het een kwestie van ff wachten.
(Cache staat in de snippets van Google’s resultaten.)
-
AuteurBerichten
Gerelateerde berichten:
- Het gaat niet om kwaliteit, maar kwantiteit 12 februari 2023 10 Links in grote blogs op de meest hoogwaardige sites met een DA van 50+ vs 10 links op schimmige copycat sites van startpagina =…
- Niet op Google zichtbaar en vraag over Google Search Console 2 februari 2022 Beste allemaal Ik ben bezig met een website en ik loop tegen het volgende aan. Er word momenteel maar een pagina op google getoond, de…