Je kan Google niet zomaar wat “vertellen”. Je moet gewoon je originele front -en b ack-end overzetten naar je nieuwe domeinnaam.
Daarna kan je in Google Search Console een verzoek tot crawlen indienen.
Verwijder dan eerst de directories /de /en etc. Google neemt deze dan niet mee en gaat sneller over op je nieuwe TLD.
Zodra je met WordPress werkt, zou ik WPML installeren. Hiermee is het mogelijk om verschillende talen onder verschillende TLD’s te installeren.
Zodra je niet met WordPress werkt, zou ik gewoon je site kopiëren en in Google Search Console installeren. Hier kan je tevens de taal aangeven en laten crawlen door Google.
Nee, omdat de inhoud wezenlijk van elkaar verschilt. Ik zou voor iedere referentie een eigen meta-des maken, hoeveel tijd dat ook kost. Als het goed is zegt iedere referentie iets anders over je bedrijf.
Gewoon omschrijvingen toevoegen. Duplicate content heb je niet zomaar. Zodra je in de omschrijving duidelijk aangeeft dat het om een ander onderstel gaat is er niets aan de hand!
Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie
De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies" om u de beste surfervaring te geven. Als u doorgaat met het gebruik van deze website zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen, of u klikt hieronder op "Accepteren" dan bent u akkoord met deze instellingen. Privacy verklaring.