Ik heb idd nog nooit gelezen of gehoord dat meta keywords een negatief effect hebben of tot een penalty kunnen leiden.
Ik denk idd dat het een indirect positief effect kan hebben: is het duidelijker voor de bezoekers, dan zal de bezoeker en uiteindelijk Google dit waarderen.
Leuk artikel
Ze maken zich niet langer druk met het vinden van een perfecte formule voor de meest relevante website op het internet de focus ligt meer op gebruikers exact geven waar ze naar op zoek zijn. Dus voor SEO om te overleven en een relevante strategie te blijven voor marketeers, zal SEO zich moeten aanpassen aan de intenties van Google
Dit is heel belangrijk en de intenties van Google zijn de afgelopen jaren niet veranderd, alleen de manier waarop Google zijn doel wil bereiken is beter geworden en zal waarschijnlijk in de toekomst beter worden/
Ik denk ook dat SEO/online marketing steeds verder richting offline, ouderwetse marketing opschuift, waarbij het creëren van goede content voorop staat die aanslaat bij bezoekers. Wel denk ik dat je bij SEO altijd een technische factor blijft behouden, omdat je nu eenmaal op een technisch platform werkt. Usability is part of the game 🙂
Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie
De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies" om u de beste surfervaring te geven. Als u doorgaat met het gebruik van deze website zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen, of u klikt hieronder op "Accepteren" dan bent u akkoord met deze instellingen. Privacy verklaring.