Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Om gevonden te worden is meer nodig dan alleen de url en linkbuilding. Vergeet het belangrijkste niet en dat is content. Omschrijf waarop je gevonden wilt worden.
Je pagina: https://raamdecoraties.nl/raambekleding/ is leeg. Indien je dit ook nergens anders voldoende omschrijft verbaast het me niets dat je laag ranked, je schrijft er niet over.
Betreffende het woord Raamdecoratie, moeilijk te zeggen waarom je daar niet op ranked. Mogelijk vermeld je het trefwoord te veel. Wanneer ik je homepagina lees lijkt het er op dat je er een sport van maakt raamdecoratie en raamdecoraties zo veel mogelijk te benoemen. Google vind dit mogelijk te spammy.
Verdiep jezelf in het schrijven van goede SEO teksten of huur een goede expert in. Leg je focus vooral op duidelijke / informatieve teksten.
Ben je er van op de hoogte dat linkruil geen efficiënte methode is om beter gevonden te worden? En dat bij overmatige linkruil dit zelfs een negatieve impact kan hebben op je vindbaarheid?
Niet, indien links geen logische plek hebben in de content van je website plaats je deze niet, als je al de vraag moet stellen.. waar plaats ik een link (van link ruil). Dan heeft deze geen bestaansrecht op je site.
Indien je Google Adwords gebruikt en gekoppeld hebt met Analytics kun je de bounces per zoekwoord (gekoppeld aan je advertentie) wel meten. Maar dan alleen voor betaalde clicks.
16 maart 2018 om 11:41 am In reactie op: Sterk gelijkende producten in Webshop, duplicate content? #38367Ik ben zelf de vormgever / web bouwer. ;-). SEO ook goed onder de knie alleen over dit puntje wou ik graag nog even sparren. Er staat al een van / tot prijs. Dat is ook duidelijk, alleen de keuze voor onderstel was er net één te veel volgens de testers, waarschijnlijk ook een stukje keuzestress. We gaan voor opsplitsen aan aanpassen voor de omschrijvingen. Ook makkelijker voor opdrachtgever / gebruiker die dan niet hoeft te leren hoe canonical werkt en voorkomt ook heel wat problemen met kiezen van juiste canonical product.
16 maart 2018 om 9:59 am In reactie op: Sterk gelijkende producten in Webshop, duplicate content? #38364De producten zijn op dit moment gegroepeerd, dat heb ik gedaan vanuit SEO overwegingen.
Echter, zit er prijsverschil tussen de verschillende onderstellen en klanten vinden het niet prettig dat de prijs oploopt bij verschillende keuzes. Er zijn namelijk meerdere opties en keuzes per product, aantal tegen meerprijs. De te kiezen opties per product worden anders ook te veel: Onderstel, afmeting, afwerking hout, afwerking onderstel enz.
Maar als ik de omschrijvingen iets aanpas, dus alleen de naam en termen in de omschrijving (Eiken bijzettafel met stalen X onderstel, Eiken bijzettafel met stalen Y onderstel, deze eiken bijzettafel heeft een ijzeren X onderstel) en overige omschrijving is redelijk gelijk houd is dat voldoende? Want ook dan zullen de omschrijvingen 80/90% gelijk zijn.
-
AuteurBerichten