Okee, bedankt.
Dat van die site maps is opgelost.
Okee, thanks.
Er wordt nu een auto title generator voor me gebouwd met edit mogelijkheid op alle URLs van de site voor title en description. Te lang laten liggen, hoge verwachtingen van.
Die Google versie lijkt in mijn geval geen invloed te hebben, heb ook fr versie met hl:fr gebruikt….idem: engelse weergave.
De algemene pages worden in alle talen opgepakt, maar de ‘produkt’ pages (honderden per taal) niet.
Thanks voor de tips! Kan ik mee verder.
Nog even door op geo targeting: begrijp ik het volgende goed?
Heb nu een domeinnaam.com:bedrijfsnaam (matig converterend in zoekmachines, redelijke bekendheid in branch) Kan ik een keyword gunstige URL .nl registreren en redirecten van de NL versie van de .com naar de .nl
Geen last van double content, alles wordt geindexeerd van de NL (2e)versie?
Reden: extra vindbaarheid zoekmachines op keyword in URL en extra exposure op andere keywords en combinaties. NL URL ook extra te promoten met Adwords op best converterende zoekworden (dubbele exposure op paid)
Of ‘makkelijk’ doen met sub domeinen/keyword toevoegingen? Wat heeft in dit geval voor vindbaarheid de voorkeur keyword.domeinaam of domeinnaam/keyword en zit hier nog een maximum caracters aan?
Nog een vraagje in het verlengde van indexering: heb ook XML sitemaps op mijn sites. Zijn XML sitemaps zoals gegenereerd door Google auto aanvullend op te indexeren pages (sites ‘groeien’ met ongeveer 20 product pages per dag) en kan dit invloed hebben op indexering van deze nieuwe pages?
Ja, ja, ik weet het, ik ben een novice.
Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie
De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies" om u de beste surfervaring te geven. Als u doorgaat met het gebruik van deze website zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen, of u klikt hieronder op "Accepteren" dan bent u akkoord met deze instellingen. Privacy verklaring.