Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Dat is gek. Ik zie dat het andere nummer nergens anders voorkomt en het eigen nummer inderdaad tussen de title tags staat. Het enige wat ik kan bedenken is dat je gewoon even geduld moet hebben voor het veranderd.
Heb je de site al in webmaster tools staan? Misschien dat je daar kan vinden wanneer je website het laatste is geïndexeerd.
De content had ik eens goed naar gekeken. Ik heb het idee dat ik naar een reclamefolder aan het kijken ben. Vraag jezelf eens af wat je je bezoeker kan bieden? Waarom zouden mensen naar je site komen? Staat er echt nuttige informatie op je site?
Verder lezen je teksten niet bepaald fijn omdat je geen goede koppen, hoofdletters, interpunctie etc. gebruikt.
17 februari 2013 om 11:49 am In reactie op: Nieuwe site online, verwijderd uit Google results #27769Een penalty lijkt mij niet aannemelijk. Die krijg je alleen als je website gebruikt maakt / heeft gemaakt van technieken die buiten de richtlijnen van Google vallen. Die melding in je webmaster tools is gewoon een tip van Google en niet zozeer een penal.
Hoe lang is het nu geleden dat je de site hebt veranderd? Ik denk dat je gewoon geduld moet hebben tot dat Google alles weer goed heeft geïndexeerd.
Nu probeer ik dit aan te passen in Google Webmaster Tools het aangeven van het voorkeursdomein urls weergeven als http://www.domein.nl maar dan krijg ik de volgende error: “Deel van het proces voor het instellen van een voorkeursdomein houdt in dat we verifiëren of u de eigenaar bent van http://domein.nl/. Verifieer uw eigendom van http://domein.nl/”.
Voeg in webmaster tools zowel de www als de non-www versie van je site in en deze foutmelding zal verdwijnen. Nu kun je instellen welke versie je prefereert en Google zal dit dan overnemen.
15 februari 2013 om 10:30 am In reactie op: Nieuwe site online, verwijderd uit Google results #27762Als het een nieuwe site betreft kan het zijn dat je in de sandbox zit. Gewoon geduld hebben. Als je een penal hebt gekregen dan zie krijg je hier wel een melding van door middel van webmaster tools.
Tsja het zegt mij ook niet zoveel. Scores berekenen aan de hand van een tool.
Als het allemaal zo simpel was dan waren SEO specialisten ook overbodig. 😉
De enige optie die je hebt is een 301 redirect naar het nieuwe domein. Je zal dan wel iets van de linkwaarde verliezen maar daar ontkom je niet aan.
Je kan daarna linkende websites vragen om de link aan te passen om het verlies van linkwaarde door de 301 redirect te compenseren.
Waarom zou je je sitemap op de voorkant van je website aan de bezoekers aanbieden dan? Je kan toch gewoon een .xml generen en die aanbieden aan zoekmachines?
Wel apart dat je op één van je keywords (grijze sokken) juist bent gedaald. Heb je daar een verklaring voor?
Je bent tat opgehangen Amsterdom? 😉
Overigens is die 85% variabel zoals Google zelf ook aangeeft. Dus ik zou niet stellen dat het altijd 85% is. Voor het gros van de pagina’s wel inderdaad.
Volgens mij maak je in de eerste alinea al een fout want volgens mij heeft Google de patenten van Stanford een aantal jaren geleden gekocht (voor een grote som geld).
PageRank is een uitvinding van Larry Page (PageRank is vernoemd naar zijn naam) en Sergey Brin gedurende 1996, later de opstarters van de zoekmachine gigant Google. De patenten voor PageRank zijn eigendom van Standard University, de naam is wel eigendom van Google zelf.
Verder hierover:
Alle link kracht (linkjuice) wordt evenredig verspreid over alle unieke links op de pagina. Behalve bij nofollow, toch heeft geen invloed op de verdeelsleutel van de doorvloeiende link kracht;
Dat klopt inderdaad als je kijkt naar het originele Pagerank algoritme (zoals die in 1996 is vrijgegeven), echter wordt over het algemeen aangenomen dat dit nu niet meer zo is. Nu wordt er bijvoorbeeld ook gekeken naar de positie van de link binnen de pagina.
Of koop het boek van de SEO Guru wil je het echt goed doen ;).
https://www.seoguru.nl/seo-boek/Twee weken is dan ook niet echt een lange periode. Zo snel werkt dat niet. Probeer eens twee maanden zou ik zeggen.
Als de desbetreffende gelokaliseerde domeinnamen nog vrij zijn is het verstandiger om die te nemen voor maximale linkwaarde. Dus de .NL versie registreren voor de Nederlandse site. Op die manier is het voor Google ook makkelijker te bepalen welke content voor welk land is. Nu is het aan de backlinks lastig te zien omdat de hoofdpagina waarschijnlijk backlinks krijgt uit meerdere landen.
-
AuteurBerichten