Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Bedankt voor je reactie backlinkcenter 🙂
De 3 evaluatie criteria of meetbare parameters voor een SEO campagne zijn duidelijk. Kan je ons tevens adviseren welke evaluatie criteria objectief zijn inzake AdWords en Social Media?
Tnx!
Bedankt voor je reactie!
Echter, ik vrees dat we naast elkaar aan het praten zijn 🙂 Met “parameters” bedoel ik “objectieve graadmeters om de specifieke en globale campagne te evalueren”.
Maw hoe bereken ik specifiek hoeveel we “procentueel” zijn gestegen inzake het bereiken van doelstellingen A, B, C en D, Etc? Is dit adhv Google PageRank? Alexa Rank? ROI?
Mijn vraag is concreet omdat ik denk dat bovenstaande graadmeters om diverse redenen algemeen niet als specifieke, meetbare, acceptabele, realistische en tijdsgebonden “waardemeters” kunnen worden beschouwd.
Wat is jouw visie hieromtrent? Adhv welke parameter(s) kan ik mijn globale campagne objectief en correct evalueren?
Beste SMEENK, bedankt voor je reactie.
Voor onze professionele website hebben wij een SEO campagne lopen. Bovendien is er een google AdWords campagne ingesteld en maken we gebruik van tal van social media kanalen (Fb, Twitter en LinkedIn zijn de voornaamste). De KPI’s kan ik bondig als volgt samenvatten: bezoekers bewust maken wie we zijn en wat we doen, bezoekers onze diensten laten waarderen, bezoekers converteren en bezoekers positief laten communiceren inzake onze diensten.
Graag kom ik te weten welke specifieke maatstaf ik kan gebruiken om deze KPI’s op een realistische manier te gaan meten en evalueren? Welke termijn is acceptabel om een balans op te maken “waar stonden we?” “Waar staan we nu?”
Ik zie reactie(s) met belangstelling tegemoet.
Thnx! -
AuteurBerichten