Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
En hoe zit dat dan met een site met bijv.1 miljoen pagina’s?
Google zal deze pagina’s gewoon indexeren wanneer de interne linkstructuur goed is. De pagina’s moeten dus wel te vinden zijn.
Ik citeer een stukje uit zijn artikel:
Daarnaast staat er van het ene op het andere moment een heleboel content online
Wanneer de google bot op je website terecht komt en de interne linkstructuur volgt zal hij toch bij alle pagina’s uitkomen die wel of niet in de sitemap staan. Deze pagina’s zal hij dus wel indexeren. Uiteindelijk heeft je sitemap daar dus weinig invloed op.
Misschien een aanvulling op punt 5:
Bij grote websites zie je vaak dat de URL te diep gaat, je krijgt dan dus een te lange URL met woorden die niet relevant zijn. In het CMS zou dan een mogelijkheid moeten zitten om van deze grote URL een kleinere URL te maken die natuurlijk wel op dezelfde pagina uit komt.
Naar mijn idee kan dit alleen maar positief zijn. De pagina’s op je website worden sneller geindexeerd. Ik kan me niet voorstellen hoe dit negatieve invloed zou kunnen hebben.
16 september 2009 om 8:18 am In reactie op: Google webmaster -> Crawlfouten -> Niet bereikbaar -> Geen Reactie #24984“www.allesvoorjehuis.nl” – Google zoeken
helemaal onderaan staat jullie URL geindexeerd met een meta titel die je niet graag wilt. Ik ben zelf de site niet op gegaan, maar het zou me niets verbazen wanneer door deze link je trustrank omlaag is gegaan en je gezien wordt als spam.
15 september 2009 om 9:25 am In reactie op: Google webmaster -> Crawlfouten -> Niet bereikbaar -> Geen Reactie #24975De YSlow addon van FireFox is ook erg makkelijk. Ik zag daarmee al dat je de laadtijd van die website kan verbeteren.
Een verschil in deze woorden kan natuurlijk ook bepaald worden door het anders invullen van de content, zo kan het zijn dat de ene website zich gericht heeft op het woord Hotel texel en deze in zijn tekst meerdere keren laat terug komen, wat je duidelijk ziet bij de eerste.
Deze maakt ook gebruik van hotel texel binnen zijn
, meta titel en domeinnaam.
Ok, interessant, in ieder geval het overwegen waard om deze toch te plaatsen. Bedankt voor je reactie.
Ja daar heb je natuurlijk gelijk in. De PageRank van onderliggende pagina’s is inderdaad een stuk minder. wat voor voordelen heeft een link vanuit een dergelijke pagina dan wel?
Ik heb toevallig ook enkele weken geleden een domeinnaam geregistreerd met exact de keywords er in. Ik zal ook dit eens in de gaten houden.
Ik heb hier inderdaad ook mijn twijfels over. Ik denk dat de domeinnaam toch echt wel invloed heeft. Bij de eerdere link die ik aan gaf geven ze ook aan dat het keyword in de domeinnaam absoluut invloed heeft, althans, dat denken ze.
Overigens complimenten over je boek/handleiding, ik vind hem erg interessant en leerzaam.
Misschien een recent interessant stuk dat ik ook tegen kwam:
Search Engine Ranking Factors | SEOmozIk ben het met je eens dat de domeinnaam belangrijk is maar dat deze niet heel veel invloed moet uitoefenen op de ranking.
Er is een simpel maar groot voordeel aan een betaald cms. Op deze manier sta je in direct contact met de maker van dit cms en weet deze maker exact wat er allemaal kan met dit cms. Daarnaast zijn aanpassingen door hem makkelijk te doen en kunnen uitbreidingen gedaan worden. Mocht de klant speciale eisen hebben aan het cms dan kunnen deze gemaakt worden en ben je niet afhankelijk of dit al ergens een keer door iemand is ingebouwd in de open-source variant.
Op die manier ben je veel flexibeler met je cms. -
AuteurBerichten
Gerelateerde berichten:
- Niet op Google zichtbaar en vraag over Google Search Console 2 februari 2022 Beste allemaal Ik ben bezig met een website en ik loop tegen het volgende aan. Er word momenteel maar een pagina op google getoond, de…