Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ok, maar het gaat hier om een link of 20, die ik langzamerhand wil opvoeren met overal nagenoeg dezelfde anchor tekst. Dit om te zorgen dat ik op die woorden beter ga scoren.
Kan me niet voorstellen dat Google dit als spam zal zien, in het meest ongunstige geval zal Google geen waarde geven aan de links, maar ook dat kan ik me lastig voorstellen met dit beperkte aantal.
Ik ga het eens langzaam aan opvoeren en kijken naar de resultaten.
Wat je wilt doen is een beetje grijze SEO..
Ik zou beginnen met optie 1, kijken of het effect heeft en dan langzaam uitbreiden. Nummer 2 in één keer doen zal Google spam vinden. Let ook op variatie in je anchor teksten!
Bedankt voor je reactie!
Hoezo grijze SEO? Ik neem aan dat het bedrijf waar jij werkt ook links van websites van klanten naar jullie website hebben. Dat is in principe toch gewoon gebruik maken van de diensten die je levert?
En is het niet beter om de anchor tekst juist op elke website hetzelfde te maken? Aangezien ik me vooral wil richten op de woorden die ik in deze anchor tekst plaats. Dan zal Google mijn website hoger waarderen op deze woorden als ze vaker in de anchor voorkomen dan wanneer ze slechts in 1 anchor voorkomen toch?
Met het oog op het onderwerp interessant denk ik..
YouTube – Will changing hosts cause any SEO concerns?
Interessant stukje, gaat ook over het IP adres
Lastige! Ik durf je er geen uitsluitsel over te geven, maar ik weet dat Google de trustrank van een website erg belangrijk vindt. Deze trustrank wordt onder andere bepaald door het vertrouwen in je website, de leeftijd van je website/domein, het aantal (kwalitatieve) verwijzingen enz.
Ik zou me er iets bij kunnen voorstellen dat bij een dynamisch IP adres het IP adres minder vertrouwelijk over komt bij Google. Maar om te zeggen dat het ook echt daadwerkelijk zo is…
Beste site-maker,
Hier kan ik volgens mij niks aan doen. Mijn backoffice koppelt de introductie tekst automatisch aan de title tag. Is dat niet goed?
Het is niet direct niet goed, maar het is gewoon te veel informatie. In een alt en title kan best een pakkende zin met keywords worden geplaatst. Maar dit is gewoon te veel.
Niet dat je pagerank hier hoger van wordt hoor;)! Maar om even in te springen op site-maker
En zijn er mogelijkheden om je eigen website (of die van een klant) sneller te laten her-indexeren door Google?
Alvast bedankt!
Neem een sitemap.xml op en een dien deze in bij Google. Neem daarnaast een robot.txt op in de root met daarin een verwijzing naar je sitemap.
De vraag nog eens goed doorlezende denk ik dat jullie antwoord klopt. 🙁
Haha, het is wat, dat Engels he;)
Deze vraag:
Your homepage has 287 errors in the W3C validator. What is the maximum number of URLs that Google could index from your site?
# a) None
# b) All except 287
# c) 287
# d) AllWat is het antwoord? Naar mijn idee D. Ongeacht of er veel fouten in de HTML zitten wordt de content wel gelezen en opgenomen.
Het feit dat je hele website bijna uit plaatjes bestaat is overigens geen goede zaak.
Maar het gebruik van een image binnen een h1 is goed mogelijk. Dit wordt ook gebruikt voor bijvoorbeeld een logo.
Bekijk dit onderwerp maar eens:
https://www.seoguru.nl/seo-forum/vragen-en-discussies/182-logo-h1-en-css-hiding.html
@rraalte, Heb je nog een link naar het betreffende blog?
Dik gedrukt is er voor gemaakt om bepaalde woorden er uit te laten sprinten, een h1 is daarom ook zonder css dik gedrukt. Zo ver ik weet heeft dus meer invloed dan of
trouwens ff off topic:
rraalte = rohda raalte?30 september 2009 om 2:51 pm In reactie op: Trefwoorden zijn nu echt definitief verleden tijd? #21388Kans is groot dat andere zoekmachines deze nog wel gebruiken? niet dat veel mensen andere zoekmachines dan google gebruiken. . .
Ik vind dat percentage toch nog wel redelijk hoog. Google heeft een marktaandeel van zo’n 65%, dan blijft er toch nog 35% over, ik vind dat veel!
Bing maakt daarnaast nog steeds gebruik van de meta keywords. Het heeft niet heel veel invloed, maar volgens Bing moet je elke kans aangrijpen om je keywords onder de aandacht te brengen voor de zoekmachine.
Wil niet zeggen dat al deze andere zoekmachines gebruik maken van de meta keywords.
Hoe hoger jou
tag in je HTML staat des te hoger wordt hij gewaardeerd. De tweede
tag wordt al minder gewaardeerd dan de eerste. Het is daarom dan ook aan te raden om 1
tag te gebruiken.
Zo ver ik weet hoef je ze niet in die volgorde te gebruiken, maar het is natuurlijk wel het beste. Wanneer je ze in die volgorde gebruikt betekend dat automatisch dat de
zich het hoogst in de HTML bevindt.
Natuurlijk mag je in een
meer woorden dan 4 plaatsen, maar je moet je afvragen of dat relevant is en of je daar iets mee bereikt. Het beste is natuurlijk om binnen die
keywords te gebruiken die voor jou van toepassing zijn.
24 september 2009 om 2:42 pm In reactie op: Trefwoorden zijn nu echt definitief verleden tijd? #25014Ja ik bedoel gewoon de title tag.. de meta title en de title tag worden nog wel eens door elkaar gehaald en zijn inderdaad verschillend
22 september 2009 om 12:15 pm In reactie op: Trefwoorden zijn nu echt definitief verleden tijd? #25004Interessant stuk!
Je vraagt het dan wel niet aan mij, maar op een klein stukje wil ik toch even reageren. Je vraagt of het zin heeft om de meta’s te gebruiken. Ik neem aan dat je hier de meta-keywords bedoeld? De meta-description en de meta-title zijn absoluut belangrijk. Met name de meta-title kan invloed hebben op de score bij de zoekmachine.
-
AuteurBerichten