Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ik ben het helemaal eens met eduardblancquiere.
Een gecombineerde optimalisatie- campagne strategie komt mijns inziens de relevatie en daardoor de vindbaarheid ten goede. De kans op hoog scoren via SEO en SEA neemt toe. Afhankelijk van het beoogde doel zal een keuze gemaakt worden. Ga je voor quickwins dan is SEA de keuze.
Tegenwoordig ondersteunen mobile browsers JavaScript veel beter. Mogelijk zullen webbureaus een aanloop tijd nodig hebben om gebruiksvriendelijke websites voor de mobile internetters te maken. Ook op het vlak van SEO liggen hier nog vele uitdagingen.
Ik ben het helemaal eens met eduardblancquiere. Mijns inziens komt deze ontwikkeling het SEO ten goede. Bij een semantische benadering van het web en de daarbij horende webapplicaties (denk ook weer aan RDFa) zal de relevantie nog belangrijker worden.
Zoeken via een algemeen sleutelwoord blijkt niet meer het gewenste resultaat te leveren. Het internet is vandaag de dag dusdanig gegroeid dat men veel gerichter moet zoeken. Zoekmachines spelen hierop in.
Uitgaande dat met behulp van RDFa primers gericht geoptimaliseerd kan worden zal Universal Search zeker invloed hebben op SEO. De SEO consultant zal zich moeten verdiepen in de nieuwe materie en natuurlijk de daarbij horende andere benaderingswijze van paginas.
In november hebben we kort over RDFa primers gesproken (voor en tijdens de SEO cursus). Google Universal Search (verticaal zoeken) is nu “hot nieuws”. Bij gebruik maken van RDFa primers kan ingespeeld worden om verschillende media (tekst, images, video etc) gericht te optimaliseren – RDFa Primer -.
-
AuteurBerichten