Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Het makkelijkste om zo’n site uit te rollen is om een goede site te maken. Als het echt toegevoegde waarde heeft, dan zal je website vanzelf op verschillende fora’s/blogs ter sprake komen. Waardoor er veel webmasters van horen. Uiteindelijk komt het dan nog steeds neer of je website goed is. Als ze er niets aan hebben, dan zal het bij één bezoekje blijven.
Maar zoals er eerder al aangegeven is heb je weinig aan deze informatie. Daarnaast kloppen ze niet en kan je het overal vinden. Als je nou echt een tool zou hebben welke interessante informatie zou geven, dan zou het een ander verhaal zijn.
Bedankt voor jullie reacties:) Het klinkt leuk om de .nl naar .com te redirecten, maar zoals jullie aangaven zitten daar veel risico’s aan. Vandaar dat ik ook niet van plan ben om dit te gaan doen.
Ik ga dan eerst dit maar eens proberen: “Ik zou eerst .com opzichzelf lanceren. Content heb je toch nodig en kosten en risico zijn dan laag. Laat de site indexeren, doe wat aan linkbuilding in je nieuwe doelgroep en zie het een paar maanden aan.”
Ik zal over een paar maanden nog wel even van me laten horen als het wat geworden is:P.
Ik ben het totaal niet met zijn stukje eens. Google moet doorgaan met ontwikkelen. De beste resultaten moeten boven komen.
Daarnaast slaat het nergens op dat kleine bedrijven geen kans hebben. Het is als klein bedrijf best mogelijk om een mooie positie in google te verkrijgen. Het is alleen niet binnen een maand gebeurd. Je moet er zeker een jaar voor neerleggen.
Daarnaast is het op google (volgens hem) precies hetzelfde als in de echte wereld. De grote bedrijven hebben de mogelijkheid om het grote publiek te bereiken en de kleine bedrijven moeten het met de rest doen.
Zo werkt het toch in de echte wereld ook? Grote bedrijven adverteren op TV, de kleine in een plaatselijke krant. Echter denk ik dat je als klein bedrijf veel meer de kans krijgt om groot te worden dan in het echt. En dat is prima zoals het op het moment is.
En alle regels vrij geven? Waar slaat dat op.. coca cola heeft toch ook een geheim recept? Lekker makkelijk voor de concurrent je weet precies hoe het bij google werkt. Zelf een beetje afkijken. Je haalt het goede er tussen uit en het slechte laat je links liggen..
-
AuteurBerichten