Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Als ik het zo hoor dan komt het puur door de Linkbuilding. PR verhoog je door links te plaatsen op relevante websites. Dus als je dat actief gaat doen dan ben je over een paar maand weer voorzien van een toplocatie! Succes!
Belangerijke content moet je gewoon bovenaan zetten. Dat is altijd het beste. Want als dat je belangrijkste content is dan willen/moeten bezoekers deze ook als eerste lezen. Website’s moet je goed en duidelijk inrichten…. dan heb je geen layers nodig.
Welke Layers bedoel je?
De HEMA is gewoon heel relevant. Het domein heeft een goede geschiedenis en ze hebben veel extra domeinnamen die naar bepaalde producten verwijzen. Consumenten vinden bij HEMA vaak wat ze zoeken. Ik Optimaliseer de website van CanvasCompany en als je op “foto op canvas” zoekt staat HEMA op 1 terwijl CanvasCompany al jaren de beste is op het canvas gebied.
Ik ben nu bezig om de hele CanvasCompany website aan te pakken en binnenkort hoop ik de HEMA te gaan verslaan 🙂
PS: HEMA wint ook bijna altijd bij de Consumentenbond…. Waarom? Zo goed zijn ze niet altijd.
Heb je alleen het ontwerp verandert of ook pagina URL’s, title’s en discriptions? Heb je 301’s aangemaakt?
En wat ook nog kan…. Als je niet verder bent gaan optimaliseren dan sta je stil.. Als je concurenten wel door gaan dan zak je natuurlijk ook.
Relevantie is het aller belangrijkste en Link programma’s nemen dat niet mee. Linkbuilden moet jezelf doen.. Kost je een paar uur in de week/maand maar het heeft zeker zijn resultaat. Ga op zoek naar relevante websites en plaats zo weinig mogelijk links terug.
Linken moet je goed doen… via een link vertelt iemand iets over je… Als je op straat loopt en je hoort een dronken zwerver schreeuwen “Ga naar Cafe ’t hoekje” dan denk je niet ik ga naar Cafe ’t hoekje. Dat noemen ze dus slechte Linkbuilding. Linkvault en Receive Links zorgen gegarandeert voor slechte Linkbuilding.
Succes verder!
-
AuteurBerichten