SEO training-, kennis- en adviescentrum › SEO forum › SEO vragen en discussies › 2 pagina’s niet geindexeerd ?
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
-
19 oktober 2010 om 7:48 pm #22026
Hallo iedereen,
Mijn naam is Rudolf en ik ben nieuw op dit forum. Tevens ben ik eigenaar van Webdesign bedrijf Rednose Design.
Zojuist was ik in google aan het kijken of al mijn pagina’s goed geindexeerd zijn. Tot mijn verbazing missen er 2 belangrijke pagina’s!
Hoe kan het dat deze pagina’s niet door Google geindexeerd zijn? En hoe los ik dit op?
Met vriendelijke groeten,
Rudolf Cardol
-
23 oktober 2010 om 9:20 pm #22027
Er zijn verschillende oplossingen maar ik zou zeggen check eerst of die pagina’s wel kunnen geïndexeerd worden (geen meta noidex in header, uitsluiting via robots.txt vb).
Als er niks is wat indexatie kan tegengaan, plaats links vanaf je homepagina en stuur er 1 of meer externe links naartoe en dan moeten die binnen de kortste keren in G’s index terecht komen.
Dave
-
-
AuteurBerichten
Gerelateerde berichten:
- 3,18K pagina's zijn uitgesloten 4 maart 2022 Hallo, Om te beginnen wil ik vast zeggen dat ik nieuw ben in het opzetten van een website. Ik heb een eigen website ( mijnsportartikelen.nl…
- Canonicals op blogpages om meer verkeer op categorie pagina's te krijgen 15 april 2022 Hoi, Ons online marketing bureau heeft onder een aantal rankende blog pages een canonical gezet die gaat naar een categorie pagina om zo meer verkeer…
- Het gaat niet om kwaliteit, maar kwantiteit 12 februari 2023 10 Links in grote blogs op de meest hoogwaardige sites met een DA van 50+ vs 10 links op schimmige copycat sites van startpagina =…
- Niet op Google zichtbaar en vraag over Google Search Console 2 februari 2022 Beste allemaal Ik ben bezig met een website en ik loop tegen het volgende aan. Er word momenteel maar een pagina op google getoond, de…
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.