SEO training-, kennis- en adviescentrum › SEO forum › SEO vragen en discussies › 1 zoekwoord, verschillende schrijfwijzen, welke te kiezen?
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
-
25 juli 2009 om 11:16 am #21337
Beste mensen,
Ik heb voor me site (Studio-max | De Powerpoint professional) eigenlijk maar 1 zoekwoord.
Namelijk powerpointpresentatie.Nu kan dit op verschillende manieren worden geschreven en dat doen mensen ook.
powerpointpresentatie, powerpoint-presentatie, powerpoint presentatie
of deze in meervoud.Ook wordt powerpoint wel geschreven als PowerPoint.
Hoe ga ik er nu voor zorgen dat ik op alle woorden goed scoor en niet (zoals nu op maar 1 of 2 schrijfwijzen).
Over de code: maakt het iets uit als je in de meta description, keywords of title powerpoint met hoofdletters schrijft (PowerPoint) of niet?
Indien je dit doet in de code dan ook in de teksten op de site en andersom?
Dank!
Max.
-
26 juli 2009 om 11:29 am #21338
1.
Max, ik raad je aan je wat meer in SEO te verdiepen. Op deze site staat een uitstekende online handleiding die als basis kan dienen. Zoekmachine optimalisatie | SEO guru
Wat ik snel kan zeggen is dat je:
geen unieke titels op je website gebruikt
geen headers op je website gebruikt
weinig varieert met trefwoorden in je contentDaarnaast hebben de anchors in de backlinks naar je site vooral het trefwoord ‘Studio Max’ opgenomen. Hier heb je dan ook positie #2 op. Probeer hier meer variatie in aan te brengen met trefwoorden waarop je graag zou willen scoren.
Google zelf zegt dat ze niet case sensitive zijn. Maar hier is discussie over geweest (topic van 1 jaar oud): Google “Sometimes” Case Sensitive When Searching + The Rest
Voor je meta keywords maakt het niet uit, als je deze al wilt gebruiken. Google doet hier niets mee. Je meta description wordt nogal eens overgenomen door Google en je titels (maak deze uniek voor elke pagina!) ook. Hoofdletters trekken de aandacht dus door stragisch gebruik te maken van hoofdletters kun je je CTR verhogen.
Zie onderstaand voorbeeld, welke valt het meeste op?
-
-
AuteurBerichten
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.