SEO training-, kennis- en adviescentrum › SEO forum › SEO vragen en discussies › 1 Penalized link naar website
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
-
4 april 2011 om 7:23 am #22313
Hi SEOguru-leden,
Een van mijn websites heeft ongeveer 15 links naar de website, alleen sinds ongeveer een week kwam ik er achter dat 1 van deze 15 pagina’s waar een link naar mij opstaat een penalty heeft opgelopen.
Sinds dat die andere site een penalty heeft opgelopen, ben ik ook nergens meer te vinden in de zoekresultaten met mijn relatief nieuwe website. Hoe lang zou het ongeveer kunnen duren dat ik terugkeer in de zoekresultaten?(De betreffende penalty-webmaster is al gemaild of deze mijn link wil verwijderen, zal vandaag wel gebeuren)
Bedankt,
Yannick -
4 april 2011 om 8:49 pm #26303
Lijkt me toch sterk dat het daaraan ligt dat je site niet te vinden is.
Als dat zo werkte dan zou je ook naar je concurrenten kunnen linken en vervolgens met een hoop blackhat maatregelen die site laten bannen en die concurrenten erin meesleuren. -
5 april 2011 om 9:45 am #26304
Lijkt me toch sterk dat het daaraan ligt dat je site niet te vinden is.
Als dat zo werkte dan zou je ook naar je concurrenten kunnen linken en vervolgens met een hoop blackhat maatregelen die site laten bannen en die concurrenten erin meesleuren.Toch is het helaas zo, heb het vaak genoeg gezien dat ik door penalized links uit Google lag, en zo met mij diverse andere webmasters in mijn niche.
Hoelang zou een dergelijke penalty kunnen duren? -
5 april 2011 om 10:08 am #26305
Geen idee, kan kort en lang duren. Ik zou 2 weken verder gaan met linkbuilden en als ie dan niet terug is dan een verzoek tot heroverweging doen bij Google.
-
12 april 2011 om 1:42 pm #26311
Bij een heroverweging zou ik er wel voor zorgen dat je voor de volle 100% zeker weet dat het niet aan je eigen website ligt.
Mocht je een heroverweging doen en is je eigen website niet in orde volgens Google, dan heb je een probleem.
-
18 april 2011 om 7:47 am #22314
Mocht je een heroverweging doen en is je eigen website niet in orde volgens Google, dan heb je een probleem.
Zou je dit eens meer kunnen toelichten in welk opzicht je dan een probleem hebt? Dat je site nooit meer terug zal komen oid?
-
-
AuteurBerichten
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.