Naar duurzame topposities in Google via de SEOguru methode
In deze “Derde, geactualiseerde druk” uit 2016 van het populaire boek “SEO voor Webprofessionals” wordt op toegankelijke, nauwkeurige en overtuigende wijze beschreven wat iedere webprofessional op het gebied van SEO zou moeten weten. Onder ‘webprofessionals’ kunt u verstaan: webontwikkelaars, copywriters, marketeers, webshopbeheerders/ondernemers, SEO-adviseurs, opleiders/docenten, site-eigenaren en leidinggevenden.
Dit boek geeft structuur aan de ontwikkeling van Google-vriendelijke websites om zodoende maximaal te kunnen scoren in de organische (gratis) zoekresultaten, maar ook om optimaal te kunnen profiteren van de mogelijkheden die Google biedt. Dit alles door middel van technieken die overeenkomstig hun richtlijnen zijn.
Het boek is niet alleen standaard lesmateriaal bij de seo trainingen van SEOguru, maar ook bij universiteiten (Leuven) en HBO’s (Windesheim). Het boek bestaat uit 252 pagina’s (inhoudsopgave hier te downloaden) en is te bestellen als full color paperback of als ebook (pdf of epub). Omdat de eerste oplage al na een paar maanden was uitverkocht is er maart 2016 een nieuwe oplage van 1000 stuks uitgekomen. In die oplage zijn meteen een aantal kleine fouten uit de 2015-oplage hersteld.
Blijf voordelig up-to-date
Er zal met enige regelmaat (gemiddeld eens per twee jaar) een nieuwe herziene versie van het seo boek verschijnen. Na de aanschaf van het boek wordt u de mogelijkheid geboden een kortingscode te ontvangen waarmee u deze update (als ebook) tegen een aanzienlijke korting kunt ontvangen. Zo blijft u eenvoudig en voordelig up-to-date op het gebied van SEO.
Behandelde onderwerpen
- Wat omhelst het SEO vakgebied?
- Wat mag er van een webontwikkelaar, copywriter, webmarketeer en SEO specialist worden verwacht?
- Wat is de invloed van social media (Twitter, Facebook, Google+) op SEO (Social SEO)?
- Wat behelzen de Penguin, Panda en Hummingbird updates?
- Is een mobielvriendelijke website van belang voor SEO? En zo ja, op welke manier dan?
- Hoe ziet een ideale websitestructuur er precies uit? En de URL’s?
- Hoe ziet Google onze site, wat is de DOM en de invloed van programmeertechnieken (Javascript, Ajax, etc.)?
- Wat moeten we doen om internationaal te gaan scoren?
- Hoe kunnen we zoekresultaten verrijken met reviews, events, zoekvensters, etc. via semantische markup?
- Wat is de Knowledge Graph en hoe varen we daar als bedrijf in mee?
- Hoe schrijven we zoekmachine vriendelijke webteksten? En wat is in dat verband Topic Targeting?
- Is dubbele content nu echt een probleem? Hoe daarmee het beste om te gaan?
- Hoe scoren we met images, video’s, pdf’s, maps (‘Google Mijn Bedrijf’) en apps?
- Wat zijn de beste (en slechtste) verwijzingen? Wat is linkearning?
- Hoe zorgen we ervoor dat een goed scorende site goed blijft scoren?
- Hoe voorkomen we, of reageren we op, penalty’s door Google? Hoe minimaliseren we de kans op hacks?
- Met welke SEO tools kunnen we het beste onze analyses en metingen uitvoeren?
- En veel meer…
Bestel het boek
Prijzen zijn inclusief BTW
Ebook, PDF formaat (24,95)
Ebook, epub formaat (24,95)
Paperback, gedrukt (34,95)