SEO training-, kennis- en adviescentrum › SEO forum › SEO vragen en discussies › offline optimalisatie – taal linkbuilding belangrijk?
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
-
2 april 2014 om 6:28 pm #23990
Hallo allemaal,
Ik heb een webshop in 4 talen met tevens 4 versch.extensies.
Ik heb vooralsnog zoveel mogelijk zelf proberen te doen met mbt de seo, echter is mijn kennis hierover heel beperkt en heb ik nu iemand “ingehuurd” om de “offline” optimalizatie te doen en tevens de linkbuilding.
Ik had voor heel veel categorieën en pagina’s een unieke metatag en title gemaakt, echter zei de freelancer dat ik alle pagina’s moest optimalizeren met 1 en dezelfde tekst (alleen het begin van de titel en metatag zei dan iets over de pagina, rest overal hetzelfde) en een hele rits aan keywords bij elke pagina (ook steeds dezelfde, op het eerste woord na)
Ik heb dit nu overal aangepast maar ben ergens toch bang, dat dit niet goed is.
Nu wil hij het volgende project starten; de linkbuilding. Ik dacht dat het belangrijk was dat er artikels en links geplaatst worden op websites/directories in de talen die belangrijk voor mij zijn (voor mij vooral nederlands, duits en italiaans) Echter geeft hij aan dat het niet uitmaakt en hij alles in het Engels zal doen, dus ook Engelse directories, artikels en links plaatsen op Engelse websites.
Ik twijfel nu en wil niet geld uitgeven voor iets waar ik helemaal geen profijt van zal hebben en hoop dat iemand mij kan zeggen of dit allemaal wel of niet klopt.
Alvast bedankt voor een reactie!
-
5 april 2014 om 7:27 am #23991
1. Het optimaliseren van pagina’s met één en dezelfde Titletekst is niet goed. Maak er mooie, unieke Titles van, met het zoekwoord zoveel mogelijk vooraan.
2. Linkbuilden vanuit landen waar je ook wilt scoren is beter (relevantie), wat niet wil zeggen dat linkjes vanuit Engelstalige landen niet werken.
-
-
AuteurBerichten
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.