SEO training-, kennis- en adviescentrum › SEO forum › SEO vragen en discussies › Vragen mbt internationale site.
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
-
28 november 2012 om 8:42 pm #23386
Ik ben onlangs begonnen om met mijn amateur SEO-kennis een site van een kennis aan te passen en nu heb ik hier wat vraagjes over.
Het gaat om een website in 3 talen. De main page (bedrijfsnaam.com) is in het spaans, en daarnaast is de site in het NL’s (bedrijfsnaam.com/?lang=nl )
en het Engels (bedrijfsnaam.com/?lang=en ).Nu ben ik begonnen om het aantal backlinks op te bouwen, in eerste instantie voor de Spaanstalige contect, en nu ben ik terecht gekomen bij het NL’s-talige gedeelte.
Wordt elke taal door Google als een aparte site gezien en dien ik hier de link-campagne op af te stemmen? Dus door links op NL’s-talige websites plaatsen en te verwijzen naar bedrijfsnaam.com/?lang=nl ???
Ik vraag me namelijk af of zulke links iets aan kracht verliezen, omdat ze namelijk niet op de main page gericht zijn (bedrijfsnaam.com) maar op de achterliggende taal (bedrijfsnaam.com/?lang=nl ).2e vraag: Ik heb onlangs de Title tag en Meta Titles aangepast en sinds vandaag zie ik dat de aangepaste Meta title van de site in Google wel naar voren komt maar de aangepaste Title tag niet. Kan het zo zijn dat deze niet gelijktijdig worden gelezen en aangepast door Google?
Alvast bedankt!
-
29 november 2012 om 8:29 am #23387
Als de desbetreffende gelokaliseerde domeinnamen nog vrij zijn is het verstandiger om die te nemen voor maximale linkwaarde. Dus de .NL versie registreren voor de Nederlandse site. Op die manier is het voor Google ook makkelijker te bepalen welke content voor welk land is. Nu is het aan de backlinks lastig te zien omdat de hoofdpagina waarschijnlijk backlinks krijgt uit meerdere landen.
-
-
AuteurBerichten
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.